تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
اگه بت گفتم که سرنوشت بوده...


یک-کل روزت رو به این فکر میکنی که من دیگه بزرگ شدم و اون احساسات دوران نوجوونیمو ندارم که زود عاشق شم و اشک بریزم و هی بش فکر کنم و اینا. بعد یه دونه جانم ازش میشنوی ، اشک تو چشات جمع میشه! اسم این چی میتونه باشه واقعا؟ 
دو- یه پسر عمه دارم که داره ازدواج میکنه و ایشون تو زندگیشون همه جور رابطه ای رو با همه جور آدمی تجربه کردن. و اهل همه چیز بودن. با توجه به این که وضع مالیش هم توپه واقعا تصورم این بود که دیگه هیچ وقت ازدواج نکنه و همین طوری ادامه بده. همه میگن که دختره از لحاظ ظاهر اصلا جالب نیس و شغل و تحصیلاتشم کاملا معمولیه. یعنی می تونن باهم خوشبخت باشن و دائما خانومشو با روابط قبلیش مقایسه نکنه؟ یا دست از تنوع طلبیش برداره ؟ راستش هیچ وقت حس خوبی نسبت به این پسر عمه نداشتم
سه-یکی از دوستامون چند روز پیش اومد خونمون و فیلما و آلبومای عروسیشو اورد دورهمی دیدیم. خیلی قشنگ بودن کلی ذوق کردیم. میگفت الان هزینه ی عکاسی و فیلم برداری عروسی حدود 13 14 میلیونی میشه. واقعا جوونایی که میخوان عروسی بگیرن چکار میکنن؟ چی داره میاد سر این ملت!
چهار-همه ی وسایلامونو جمع کردیم و داریم جا به جا میشیم. نمیدونم چرا اصلا برام دلگیر نبود که داریم میریم از این جا. با این که همه میگفتن خونتون خیلی باصفاست و حیاطش خیلی قشنگه ولی من بهش هیچ تعلق خاطری نداشتم. امیدوارم چیدن وسایل تو خونه ی جدید راحت پیش بره و اتفاقای قشنگی اینجا رقم بخوره برامون 
شاداب .... ۰۲ شهریور ۹۷ ، ۰۲:۴۲ ۱ ۱ ۵۵۹

نظرات (۱)

  • Red man ®®
    يكشنبه ۴ شهریور ۹۷ , ۱۴:۳۴
    راستش درباره مورد دوم
    این جوری تو ذهن جوونا، یا بهتره بگم پسرای دور و بر من جا افتاده که اگه توی سن کم هر غلطی بخورن اشکالی نداره! :)) اتفاقا خیلی خوبه چون بعدا که ازدواج کردن دیگه سراغ دخترای دیگه نمیرن!!
    +ایشالا خونه جدیدت حس و حال خوبی بهت بده
    • author avatar
      شاداب ....
      ۲۳ شهریور ۹۷، ۲۳:۴۱
      خب اگه همین نظر رو راجع به همسر ایندشون هم داشته باشن که یعنی اونم هرکاری دوست داشته باشه قبل ازدواج بکنه و گذشتش به اونا مربوط نیس؛ کاملا اوکیه
      + ممنونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی