تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
اگه بت گفتم که سرنوشت بوده...


نیمه ی اول 97 برای من تایمِ از دست دادن بود... دوستامو یکی یکی از دست دادم ، اتفاق بد زندگیم افتاد ، چنتا از وسایل گرونم خراب شدن و من همه ی این مدت مات و مبهوتِ این همه از دست دادن بودم. 
با نگین تقریبا یه ماهه پیش سر یه مسئله الکی بحثمون شد و ازون موقع کلا حرف نزدیم ، نیایش درگیر دوست پسرش و کارشه که هرچی زودتر پولاشو جمع کنه و بره، اون یکی دوستم رفته کانادا و زیاد در دسترس نیس ولی بازم باهاش بیشتر از بقیه حرف میزنم یاسی هم درگیر لاکچری بازیا و استوری گذاشتناشه و کلا حرف همو نمیفهمیم؛ و کلا هرکی به یه نحوی ازم دوره!
پولی که کنار گذاشته بودم باهاش چنتا چیز مهم بخرم الان دیگه ارزشی نداره و من نمیدونم چکارش کنم و کدوم یکی از هزینه هام مهم تره. و فعلن همینجوری تو بانکه هنوز. گوشیم خراب شده و باید هرچی سریع تر یه گوشی بخرم که بیشتر از این از کارام عقب نمونم.
جالب تر از همه ی این اتفاقاتی که داره تو زندگیم میفته ، خودمم که خیلی آروم زل زدم بهشون ومنتظرم ببینم تهش چی میشه. نه واکنشی نه دلخوری ای نه هیچی! یه جورایی حس میکنم از دستم هیچ کاری برنمیاد و باید بزارم روالش طی بشه. 
آریا هم نیست... فعلن مشغول درساشه. و شاید هر چند روزی یه بار در حد چنتا جمله با هم حرف بزنیم. دلتنگش میشم ولی بی حوصله م و دوس ندارم باهاش حرف بزنم یا بش پی ام بدم. یا حتی اون پی ام بده‌.
امیدوارم هرچی زودتر اتفاقای خوبی بیفته و حالم بهتر شه
شاداب .... ۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۳:۰۴ ۴ ۰ ۵۷۵

نظرات (۴)

  • tarane fn
    شنبه ۷ مهر ۹۷ , ۱۰:۳۴
    ادم ها کلا مقطعی هستند به جز خانواده بقیه کلا فقط مال یه مقطع از زندگی هستند کم پیش میاد کسی انقدر صمیمی بشه که بمونه . حال دلت خوب شاداب 
  • tarane fn
    شنبه ۷ مهر ۹۷ , ۱۰:۳۵
    ادم ها کلا مقطعی هستند به جز خانواده بقیه کلا فقط مال یه مقطع از زندگی هستند کم پیش میاد کسی انقدر صمیمی بشه که بمونه . حال دلت خوب شاداب 
  • tarane fn
    شنبه ۷ مهر ۹۷ , ۱۰:۳۵
    ادم ها کلا مقطعی هستند به جز خانواده بقیه کلا فقط مال یه مقطع از زندگی هستند کم پیش میاد کسی انقدر صمیمی بشه که بمونه . حال دلت خوب شاداب 
  • tarane fn
    جمعه ۱۱ آبان ۹۷ , ۲۰:۱۹
    خوبی دختر؟ چه خبرا؟ 
    • author avatar
      شاداب ....
      ۱۷ آبان ۹۷، ۰۱:۲۳
      مرسی... میگذره
      مرسی که پرسیدی عزیزم:) 
      حقیقتش داغونم. انقدری که دیگه انرژی ای نمونده واسه نوشتن یا حتی زندگی کردن! تنها چیزی که الان میخوام مردنه! همین!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی